Muzica live inspira milioane de oameni din intreaga lume, dar in timp ce artistii au imbratisat noile posibilitati oferite de social media si de site-urile de streaming dupa pandemia Covid-19, oamenii talentati care se afla in spatele artistilor nu au fost la fel de norocosi.
 
Fondul caritabil Crew Nation a fost creat pentru a-i ajuta pe cei care depind de reprezentatiile live pentru a avea un venit, personalul din touring, personalul din spatele salilor de spectacol, al tuturor reprezentatiilor live.
 
Fondul – administrat de organizatia caritabila 501c3, Music Forward Foundation – a fost lansat de Live Nation, care initial a contribuit cu 5 milioane de dolari si care s-a angajat sa doneze inca atat pentru a egala cei 5 milioane de dolari donati de artisti, fani si angajati. Pana acum, si-au aratat sprijinul si au donat superstaruri precum Coldplay, Metallica, Miley Cyrus, John Mayer si multi altii.
 
Afland de aceasta initiativa, producatorul italian Powersoft s-a angajat sa doneze catre Crew Nation 5% din veniturile obtinute din vanzarea platformelor de amplificare pentru touring vandute intre 27 iulie si 15 octombrie. Iar campania creata de Powersoft pentru aceasta se bazeaza pe conceptul cheie potrivit caruia „in spatele fiecarui spectacol se afla o echipa fantastica pentru spectacole live”, pentru a sublinia importanta oamenilor din culisele spectacolelor.
 
Directorul de marketing si comunicare Powersoft, Francesco Fanicchi, a declarat: „Ca orice persoana implicata in industrie, stim cat de dificile au fost ultimele luni pentru profesionistii din industria evenimentelor live; in special pentru echipele de turneu si cele de la salile de spectacole care depind de spectacole live pentru a supravietui. Am petrecut mult timp facand cercetari pentru a gasi organizatia potrivita cu care sa avem un parteneriat si am realizat ca pentru noi Crew Nation este fundatia perfecta. Desi este dificil sa facem speculatii cu privire la nivelul vanzarilor din aceasta perioada, vom folosi capacitatile noastre de marketing pentru a promova aceasta actiune catre profesionistii din industrie, in speranta ca vom aduce o contributie semnificativa fondului Crew Nation.”
 
La randul sau, Nurit Smith, director executiv al Music Forward Foundation a adaugat: „Apreciem foarte mult faptul ca Powersoft intinde o mana de ajutor tututor celor care depind de spectacole live pentru a avea venituri. Angajamentul lor va avea un impact mare pentru Crew Nation in misiunea sa de a sprijini si de a oferi subventii pentru personalul din culise care sufera cel mai mult in acesta perioada dificila. Impreuna cu parteneri precum Powersoft, Crew Nation poate asigura acestei comunitati sprijinul de care are nevoie.”
 
Fabrizio Romano Bolzoni, director de vanzari amplificatoare rack, a adaugat: „Ca o companie italiana, ne simtim in fruntea acestei situatii fara precedent. Vrem sa devenim initiatori si promotori de initiative laudabile pentru a sprijini oamenii din sectorul nostru si am solicitat retelelor noastre de vanzari la nivel mondial sa promoveze aceasta initiativa cat pot, pentru a atrage atentia asupra problemelor care afecteaza cu adevarat industria live.”